Search
Close this search box.

POLITIKA KVALITETA

POLITIKA KVALITETA

J.U. Zavod za javno zdravstvo Kantona Sarajevo ostvaruje Politiku kvaliteta kontinuiranim ispunjavanjem
zahtjeva standarda BAS EN ISO/IEC 17025, BAS EN ISO 9001, akreditacijskim i certifikacijskim standardima
u zdravstvu AKAZ, zakonskih odredbi i zahtjeva korisnika usluga bilo da se radi o pacijentima ili kupcima. Sve
informacije vezane za korisnike naših usluga smatraju se poslovnom tajnom i čuvaju u potpunoj diskreciji osim
u slučajevima kada je zakonski propisano ili ako je ugrožen javno zdravstveni interes što se jasno unaprijed
naznačava.
Rukovodstvo Zavoda i laboratorija se obavezalo na dobru stručnu praksu i kvalitet svojih aktivnosti putem
poštivanja važećih zakonskih propisa, standarda, smjernica WHO i EU, metoda ispitivanja, dokumentacije
sistema upravljanja i tehničke dokumentacije čime se postiže i održava povjerenje korisnika da će se
očekivana kvaliteta postići i održavati.
Svi uposlenici Zavoda su obavezni da poznaju i primjenjuju u svom svakodnevnom radu Politiku kvaliteta,
dokumentaciju sistema upravljanja i tehničku dokumentaciju svih standarda koje Zavod posjeduje radi
ostvarivanja što kvalitetnije usluge i kao i da obezbjede zaštitu i povjerljivost informacija i prava korisnika.
Rukovodstvo se obavezuje na potpunu primjenu svih zahtjeva standarda te na neprekidno poboljšanje
sistema kvaliteta svakog segmenta svog rada kroz ispunjavanje sljedećih strateških ciljeva u ostvarenju
željenog kvaliteta usluga:
• primjenom svih propisanih zakonskih normi iz domena djelovanja Zavoda,
• saradnjom sa zdravstvenim, naučnim institucijama, laboratorijama,
• kontinuirana primjena i poboljšavanje sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima
BAS EN ISO/IEC 17025, BAS EN ISO 9001, AKAZ,
• zaštitu i osiguranje nepristrasnosti u svakom segmentu obavljanja svih svojih aktivnosti,
• osiguranje prepoznavanja i izbjegavanja sukoba interesa i bilo kojih oblika pritisaka,
• osiguranje kontinuiranog zadovoljstva korisnika usluga,
• trajno upravljanje rizicima i prilikama koji su povezani sa aktivnostima,
• neprestano obučavanje svih zaposlenika prema utvrđenim programima usklađenim sa potrebama
funkcije na kojoj se nalaze, dužnostima koje obavljaju i odgovornostima, kako bi se zadovoljila
kompetentnost, nepristranost i konzistentnost operativnih aktivnosti,
• trajno provođenje unutrašnje kontrole kvalitete i provjere rada laboratorija kroz
međulaboratorijska ispitivanja i PT sheme u cilju osiguranja tačnosti i pouzdanosti u rezultate
ispitivanja,
• planiranje i provođenje nabavke nove i redovnog održavanja postojeće opreme,
• održavanje na vrhunskom nivou programa kalibracija i provjera za svu opremu koja se koristi
tokom aktivnosti,
• neprekidno poboljšanje kvaliteta kroz potvrđivanje i proširivanje vrste i broja usluga kao
područja akreditacije,
• razvijanje partnerskih odnosa sa dobavljačima,
• održanje liderstva među ustanovama koje se bave prevencijom i zaštitom zdravlja ljudi i okoliša
kroz razvijanje timskog rada i svjesnosti o značaju svih aktivnosti na postizanju što boljeg kvaliteta
usluga.
Rukovodstvo J.U. Zavod za javno zdravstvo, kao i rukovodstvo Ispitnog laboratorija Zavoda se obavezuje na
provođenje propisane politike kvaliteta, a realizacija ciljeva politike kvaliteta je kontinuirani zadatak
cjelokupnog osoblja Zavoda.

Sarajevo, 09.01.2025.

dr.med Zlatan Hamza

Direktor Zavoda